Informacja dotycząca świadczenia Dobry Start (300+)


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej informuje, że od 1 lipca 2020 r. wniosek o świadczenie Dobry Start można składać online przez:
– Portal informacyjno-usługowy Emp@tia na stronie https://empatia.mpips.gov.pl/
– bankowość elektroniczną
– lub portal PUE ZUS

Lista banków uczestniczących w programie:
Alior Bank S.A.
PKO Bank Polski S.A./Inteligo
Bank Pocztowy S.A.
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Getin Noble Bank S.A.
ING Bank Śląski S.A.
mBank S.A.
Bank Millennium S.A.
Nest Bank S.A.
Bank Pekao S.A.
SGB-Bank S.A.

Wnioski w formie papierowej będą przyjmowane od 1 sierpnia 2020 r. drogą tradycyjną, tj. bezpośrednio w urzędzie lub za pośrednictwem poczty.
Wniosek należy złożyć do 30 listopada.
W związku z panującą w kraju epidemią zachęcamy do składania wniosków online.
Świadczenie Dobry Start nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu lub szkole. Program Dobry Start nie obejmuje także studentów.
Szczegółowe informacje oraz druki wniosków dostępne są również na stronie internetowej Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej: https://www.gov.pl/web/rodzina/dobry-start

Odwiedzin :
Kreator IAP - (C)opyright by Interaktywna Polska